Με την υπηρεσία Easy.Tools LiveCHAT μπορείτε να παρέχετε ζωντανή υποστήριξη και να κάνετε συνομιλία
με επισκέπτες της ιστοσελίδας σας οι οποίοι με ένα απλό κλικ θα μπορούν
να συνομιλούν με τους χειριστές σας και να ανοίγουν παράθυρο συνομιλίας
chat με τον web browser.
Ενδυναμώστε τις πωλήσεις των
προϊόντων σας. Δείτε ζωντανά σε
πραγματικό χρόνο τις επισκέψεις
στις ιστοσελίδες σας. Δείτε πως
και με ποια σειρά επιλέγουν
συνολικά οι επισκέπτες να
πλοηγούνται μέσα σε αυτές. Δείτε
ποιες σελίδες διαβάζουν μετά από
κάθε σελίδα που επισκέπτονται. Προσκαλέστε
εσείς τους επισκέπτες της σελίδας
σας σε ζωντανή συνομιλία, όπως
ακριβώς θα κάνατε αν είχατε
πραγματικό κατάστημα με
επισκέπτες που κοιτούν τα
εμπορεύματά σας, Δώστε την
δυνατότητα στους επισκέπτες σας να
σας αφήσουν μήνυμα. Διαβάστε
αναλυτικά εδώ.
Το LiveCHAT
είναι υπηρεσία φιλοξενίας, εγκατάστασης και παραμετροποίησης εφαρμογής
ζωντανής συνομιλίας και βασίζεται σε ότι καλύτερο θεωρούμε ότι
υπάρχει στον κόσμο σε λογισμικό ανοιχτού κώδικα (open source).
Λειτουργεί ως hosted λύση σε server που διαχειριζόμαστε εμείς και
παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες εγκατάστασης, παραμετροποίησης,
υποστήριξης και αναβαθμίσεων ώστε να μπορείτε να παρέχετε επαγγελματικές υπηρεσίες χαμηλού κόστους άμεσα. ( <<Τιμολόγηση>> )
Δοκιμάστε το LiveCHAT <<
κάντε κλικ εδώ>>.
Εσείς θα πετύχετε:
Ικανοποιημένους Πελάτες
Βοηθήστε
τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να βρουν αυτό που ταιριάζει στις
ανάγκες τους απαντώντας στις ερωτήσεις που σας κάνουν ζωντανά.
Αύξηση Πωλήσεων
Με
το LiveCHAT βοηθάτε τους πελάτες σας να αποφασίσουν άμεσα και να λύσουν
όλες τις απορίες που τυχών έχουν και έτσι μικραίνει ο χρόνος ωρίμανσης
για μια συμφωνία.
Μείωση της πιθανότητας απώλειας πελατών
Έρευνες
έχουν δείξει πως περίπου 70% των επισκεπτών από ιστοσελίδες με καλάθι
αγορών, τελικά εγκαταλείπουν τις σελίδες χωρίς να αγοράζουν για λόγους
που συνδέονται με την έλλειψη παροχής υποστήριξης. Με το LiveCHAT
μειώνετε αυτού του είδους τις απώλειες αφού οι πελάτες σας έχουν την
επιλογή να ρωτήσουν τους ειδικούς κατά την ώρα των κρίσιμων αποφάσεων
που θα πάρουν για να προβούν σε αγορές από τις ιστοσελίδες σας. Υπάρχει
ακόμη η δυνατότητα πρόσκλησης του πελάτη σε συνομιλία αυτόματα από το
LiveCHAT ή από τους χειριστές κάτω από ειδικές συνθήκες.
Παροχή επαγγελματικού επιπέδου υπηρεσιών υποστήριξης
Οι
πελάτες σας θα μπορούν άμεσα να σας βρίσκουν αν τα τηλέφωνα είναι
κατειλημμένα, ή ακόμα θα μπορούν να σας αφήσουν μηνύματα ή και να
διαβάσουν για άλλα σχετικά θέματα από την γνωσιακή βάση που μπορούμε να
δημιουργούμε για το δικό σας LiveCHAT ώστε έτσι να βρίσκουν άμεση
ανταπόκριση και λύση στα προβλήματα που τυχών αντιμετωπίζουν.
Μικρότερους τηλεφωνικούς λογαριασμούς
Το
LiveCHAT εξοικονομεί χρήματα που θα πληρώνονταν για τηλεφωνικές
συνομιλίες από εσάς αλλά και από πελάτες σας και η εξοικονόμηση αυτή
είναι ιδιαίτερα μεγάλη για πελάτες που έχετε στο εξωτερικό.
Συνοπτικός πίνακας Δυνατοτήτων του LiveCHAT
- Λογότυπο της εταιρίας σας
- Εικονίδια κατάστασης λειτουργίας της επιλογής σας
- Απεριόριστος αριθμός χειριστών και τμημάτων
- Ζωντανή συνομιλία με επισκέπτες στις ιστοσελίδες σας
- Δυνατότητα κλήσης του παράθυρου συνομιλίας από άλλες εφαρμογές
- Ενεργή χειροκίνητη πρόσκληση από εσάς προς τους πελάτες σας για συνομιλία.
- Αυτόματη πρόσκληση των επισκεπτών σε συνομιλία κάτω από ειδικές συνθήκες και ρυθμίσεις
- Αρχείο συνομιλίας και δυνατότητα παραλαβής του από τον επισκέπτη – συνομιλητή.
- Έτοιμες φράσεις για τους χειριστές σας.
- Δυνατότητα να έχετε φωτογραφίες των χειριστών
- Ιστορικό επισκέψεων
- Καταγραφή και εμφάνιση για το σύνολο των επισκέψεων και τη σχετική ροή.
- Καταγραφή στατιστικών για λέξεις κλειδιά, χρήστες, μηνύματα, ιστοσελίδων αναφοράς (Referers)
- Πολυγλωσσικές δυνατότητες ώστε κάποιοι πελάτες να βλέπουν το παράθυρο διαλόγου στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά ή σε άλλη γλώσσα.
- Γνωσιακή βάση αντιμετώπισης προβλημάτων
Πως γίνεται η παράδοση του LiveCHAT σε εσάς.
Αν είστε πελάτης της υπηρεσίας LiveCHAT
μετά από συνεργασία μαζί μας και
ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με
τον αριθμό απαιτούμενων χρηστών
και σχετικά με την διάρθρωση των
τμημάτων υποστήριξης ή πωλήσεων θα
παραλάβετε από εμάς κωδικούς
εισόδου στην υπηρεσία για τους
χειριστές σας, καθώς και σελίδα
εισόδου συνομιλίας για τους
πελάτες σας αλλά και συνδέσμους
Hyperlink έτοιμους να τοποθετηθούν σε
κάθε μια από τις ιστοσελίδες σας ή
στις εφαρμογές σας ώστε οι
επισκέπτες των ιστοσελίδων σας ή
οι χρήστες των προγραμμάτων σας να
μπορούν να συνομιλούν άμεσα μαζί
σας.
Πως υλοποιείται η υπηρεσία Easy.Tools LiveCHAT ?
Το LiveCHAT
είναι υπηρεσία φιλοξενίας εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας και βασίζεται
σε ότι καλύτερο θεωρούμε ότι υπάρχει στον κόσμο σε λογισμικό
ανοιχτού κώδικα (open source). Λειτουργεί ως hosted λύση σε server που
διαχειριζόμαστε εμείς και παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες εγκατάστασης,
παραμετροποίησης, υποστήριξης και αναβαθμίσεων ώστε να μπορείτε να παρέχετε επαγγελματικές υπηρεσίες χαμηλού κόστους άμεσα.
Η
ομάδα της f-Solutions και των συνεργατών των EasyTools παρακολουθεί
στενά τις εξελίξεις και τα συγκριτικά tests και επιλέγει τις
ασφαλέστερες και πληρέστερες λύσεις.
Την τρέχουσα περίοδο
εγκαθιστούμε το λογισμικό Crafty
Syntax Live Help και
ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να
συνεισφέρουν και αυτοί με τις δωρεές
τους στην συνέχιση του
project.
Τιμολόγηση
EasyTools LiveCHAT Basic 280 Ευρώ / έτος |
Περιλαμβάνει 2 χειριστές, 5
τμήματα, στατιστικά, έτοιμες φράσεις, ενεργό συνομιλία |
Επιπλέον Χρήστες 40 Ευρώ / χρήστη / έτος |
|
Γνωσιακή βάση δεδομένων 99 Ευρώ / έτος |
Συντήρηση γνωσιακής βάσης δεδομένων έτοιμων απαντήσεων σε γνωστές ερωτήσεις |
* Οι παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 19%
Δοκιμάστε Easy.Tools LiveCHAT, για άμεση συνομιλία με πελάτες σας.
Με την υπηρεσία Easy.Tools LiveCHAT μπορείτε να παρέχετε ζωντανή υποστήριξη και να κάνετε συνομιλία
με επισκέπτες της ιστοσελίδας σας οι οποίοι με ένα απλό κλικ θα μπορούν
να συνομιλούν με τους χειριστές σας και να ανοίγουν παράθυρο συνομιλίας
chat με τον web browser. Διαβάστε περισσότερα για την Υπηρεσία εδώ.
Εμείς θα σας παραδώσουμε κώδικα
HTML για να ενσωματώσετε σε σελίδες
σας και θα σας παραδώσουμε και
έτοιμη σελίδα για να μπορείτε να
παρέχετε άμεση πρόσβαση στο LiveCHAT. Η
διεύθυνση της ιστοσελίδας θα έχει
το όνομα της εταιρείας σας και την
κατάληξη helpcenter.gr που είναι δικό μας
Domain. Μπορείτε να δείτε παράδειγμα
στο www.demo.helpcenter.gr
Είσοδος ως χειριστής
από την εταιρία σας ή από όπου και
αν βρίσκεστε στον κόσμο |
Είσοδος ως Επισκέπτης - Πελάτης |
Χειριστής Πωλήσεων
(user/password= sales/sales) |
Γενική πρόσβαση σε τμήμα που ο επισκέπτης σας επιλέγει.
|
Χειριστής Υποστήριξης
(user/password= support/support) |
Ειδική πρόσβαση για ερωτήσεις στο τμήμα πωλήσεων μόνο.
Στα Ελληνικά
Στα Αγγλικά
|
Χειριστής με πρόσβαση σε όλα τα τμήματα
(user/password= all/all) |
Ειδική πρόσβαση για ερωτήσεις στο τμήμα υποστήριξης μόνο.
Στα Ελληνικά
Στα Αγγλικά
|
Το LiveCHAT
είναι υπηρεσία φιλοξενίας, εγκατάστασης και παραμετροποίησης εφαρμογής
ζωντανής συνομιλίας και βασίζεται σε ότι καλύτερο θεωρούμε ότι
υπάρχει στον κόσμο σε λογισμικό ανοιχτού κώδικα (open source).
Λειτουργεί ως hosted λύση σε server που διαχειριζόμαστε εμείς και
παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες εγκατάστασης, παραμετροποίησης,
υποστήριξης και αναβαθμίσεων ώστε να μπορείτε να παρέχετε επαγγελματικές υπηρεσίες χαμηλού κόστους άμεσα. ( <<Τιμολόγηση>> )
Την τρέχουσα περίοδο
εγκαθιστούμε το λογισμικό Crafty
Syntax Live Help και
ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να
συνεισφέρουν και αυτοί με τις δωρεές
τους στην συνέχιση του
project.
|